Pyssel och prao

Hejhej! :D

Bloggade inte så mycket igår, hade inte tid... Efter lunch gick jag och Johanna till slöjden för att ha extra-sjöjd och vi var där enda till 16:40, haha. Vi gjorde hinder till Ville min hamster och Marwin Johannas hamster. Och mina bommar ville torka vääääldigt länge och under tiden hade vi lust att vara busiga och målade våra händer i rengbågsfärger med målarfärgen! :3 Det var riktigt roligt! ^^ Sedan när jag kom hem så målade jag naglarna till imorgon eftersom jag ska ha släktkalas.
Såhär blev hindret!



Just nu har jag prao på mammas jobb, fast ja just just nu är det ''rast''. Sedan när jag kommer hem så ska jag ha släktkalas vilket betyder att jag missar fotbollsträningen ikväll. :( Har inte så mycket mer att skriva men ni får lite bilder och en video från igår! :D
Mina nagelack som jag har rensat!



Ville hoppar agility för första gången och med ett nytt hinder!



Och en liten film jag har gjort själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0