Ledig

Hej folks! :D

Sitter nu och kollar på Tv, chattar med Emma på skype, tryck på hjärtat för att komma till hennes blogg . Sjukt skönt att det är ledigt i morgon, sen är det torsdag och då är det en kort dag eftersom vi ska kolla på 9 ornas cabaré. Och fredag-tisdag (inte helgen såklart) är det prao. Och på Onsdag nästa vecka SLUTAR VI! Wiho! :D I morgon drar jag och mamma till stan för att kolla på skolavslutningskläder, jenas jacka, klänning och skor! Sedan ska jag kolla på fotbollsmatch nere på vallen och direkt efter blir det träning. Helgen kommer också bli fullspäckad eftersom jag fyller år på söndag. På frdag blir det släktkalas, lördag tjejkväll och söndag födelsedag. Får se hur uppdateringen blir då.

Skolavslutningsklänningen jag ska kolla på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0