I'm back..

Hejhej! :D
 

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på ett tag, jag har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte har haft tid. Men nu tänkte jag ''sammanfatta'' dagarna som gått, och som ni kommer märka har det hänt mycket!
Först var jag på dans läger och tränade 6 timmar om dagen i fem dagar, dem dagarna har jag verkligen inte haft tid eller ork för att blogga. Sedan kom min iPhone! Wiho.
 
 
Skal till är ju faktiskt ett måste..
 
 
 
Sen var det midsommar och vi var på 4H gården på förmiddagen sen åkte vi hem åt lunch och gjorde blomsterkransar.
 
 

En kväll satt hela familjen i soffan kollade på tv och så, pappa hittade en annons på blocket med kattungar, vi har länge pratat om att skaffa katt. Nästa dag åkte vi och kollade på ungarna och fick med oss underbart söta Stella hem.
 
 
Igår satt jag och grejade lite med en ny design, vad tycks om den? Själv blev jag väldigt nöjd. Kommentera vad ni tycker! :) Så ni vet, har blogg.se appen kraschat eller något.. Så det funkar inte att logga in, så ingen mobilbloggning på ett tag.
 

Kommentarer
Postat av: Vilma <3

Jättefiin design verkligen!! <3<3

2012-06-26 @ 22:41:25
URL: http://vilmasaahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0