Home

Hej! :)
 

Dem två förra inläggen råkade jag puplicera på min testblogg istället, märkte inte det förrän nu. Så därför står det att inläggen är publicerade nu istället för när dem egentligen skulle vara det. Anyway, nu har vi vart och vaccinerat Stella! Det gick jättebra och sötingen var superduktig! ♥ Hon ska vaccineras igen om ungefär 3-4 veckor. De kollade också hennes vikt och undersökte henne och allt såg bra ut, så det var ju skönt! Just nu är hon väldigt trött efter sprutan och ligger mest och chillar. Annars har jag verkligen inte gjort så mycket idag så det finns inte så mycket att skriva om, tyvärr. :/
 
Föresten vad tycker ni om nya blogg.se? Själv tycker jag sådär, jag menar allt är svårare att hitta nu eftersom det är nytt. Men det har kommit massor av nya bra funktioner också så, 50-50.
 
 
Arkivbild.

Kommentarer
Postat av: En awesome brud.

Åh älskar din blogg!
Vart har du gjort din header? (:

2012-06-26 @ 18:06:08
URL: http://bylillans.devote.se
Postat av: lvidegren

hej vilken fin blogg! kika in på min blogg och fråga en elelr 2 frågor eller mer på min frågestund och kanske vara med i dagens blogg tävling?

2012-06-30 @ 21:00:18
URL: http://lvidegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0